Geri Zekalı V1

Sevgili az ve öz takipçilerim, uzun bir ayrılık sonrasında yeni bir yazıya hatta yazı dizisine başlıyorum. Çoğu türk erkeğinin, bazı durumlarda kadınlarımızın bile muzdarip olduğu bu duruma bi parmakta ben atayım, aman pardon basayım diyecektim.

Not: Bu yazı bol miktarda genelleme içerir, bu genellemelerin dışında muhteşem karakterli ve kültürlü kadınlarda tanıyorum ama onları size anlatıp nazar olmalarını istemem.
Ayrıca bu tarz kızlarla çıkmayı ve onlarla seks yapmayı hiç bir erkeğe önermiyorum, sikmeyin çoğalmasınlar soyları kurusun…

İlk konumuz, Bir kıza çıkma teklif ettiğimizde karşılaştığımız tutum ve yanlışlar.

Sevgili okuyucular gerizekalı türk kızına asla, “Sizden oldukça hoşlandım, acaba tanışıp bir şeyler içebilir miyiz?” demeyeceksiniz! sizin bu tamamen iyi niyetle söylediğiniz şeyi onlar şöyle anlıyorlar. ” Seni sikmek istiyorum, penisimi kemer diye belime doladım, hortumdan sana su içireceğim” doğal olarak siz de hayıırrrrrrrrrrrrrrrrrrrr cevabına mahkum oluyorsunuz.
Bu tarz kızlar, insan gibi kendini ifade edebilen gayet modern bir biçimde karşısındakine yaklaşan kişilerden hoşlanmazlar ve bunları yanlış anlarlar. Gerizekalı türk kızına çıkma teklif edebilmek için izleyeceğiniz yol şudur.
Bir ortak arkadaş edinme çabasına girin, ona yakın olan kişinin size yakın olmasını sağlayın ve bir şekilde onla tanışın, en azından merhaba , merhabanız olsun. Muhabbetinizi götüm götüm ilerletin, ve kankası, kardeşi olun. Gerizekalı türk kızı ona kardeşim diyenleri çok sever, size her türlü sululuğu yapacaktır ve hayatındaki her şeyi anlatmaya başlayacaktır. Büyük ihtimalle sevgilisi ya da platoniği vardır, böyle kızların olmazsa olmazıdır ulaşamayacakları birini kesinlikle severler. Bu yüzden öncelikle bu sevginin temellerini kazıp içe çökmesini sağlayacağız. Samimiyetinizi ona belli edin ve şöyle cümleler kurun ” canım o sana göre değil, o senin mutluluğunu düşünmüyor “, ” o çocuk öküz ya zaten sevgilileri falan varmış onun bizim angutcan öyle dedi bana yakın arkadaşıymış” bu o sevginin altını kazar ve size yolu açar. Güvenini tecelli ettiğinizde ve rolünüzü iyi oynadıgınızda son aşama olarak kızın ” ben artık rahatım yeaaa kimseyi sevmiyorum, pipican sana çok güveniyorum süper insansın iyi ki varsın” demesini bekleyeceksiniz. Bu sözü söylediği anda, voleyi vurmuşsunuz demektir.

Gerizekalı kızımızı alıp bir yemeğe götürüyoruz, orada sohbet muhabbet ve yemek bitiminde salağımızı eve bırakırken, ” kukucan ben senden çok hoşlanıyorum, bunu sana söyleyemedim, seni her zaman sevgili olarak gördüm ve öyle sevdim ” diyeceksiniz ve ona bakıp lütfen bir şey söyleme zaten bunları sana söylemek beni yeterince utandırdı deyip ortamdan uzaklaşacaksınız.
Bizim burada yaptığımız olay, gerizekalımızın tek hücreli beynine virüsü enjekte etmekti, şimdi yayılmasını sizi ve sizin onun için yaptıklarınızı kendine göre düşünmesini bekleyeceksiniz.
Bu gerizekalı 3 vakte kalmadan, ” Ben de seni çok seviyorum pipican” deyip size dönecektir. O kardeşim, bacım kankam, onunla asla çıkmam olayları hep faso fiso…

Çıkma konusunda 1. problemi işledik.

2. Problem ise Babalarının biricik prensesleri, annelerinin bakire rahibeleri, şımarıklığın son sahfasında olan bir gerizekalıyla çıkmak.

Bu kız öyle bir egoya sahiptir ki, evrenin merkezinde sanki o vardır, tüm evren onun ve onun biricik amcığının etrafında dönüyordur, ondan baka bir varlığın olması ve onu alt etmesi mümkün değildir. Bu kızla her şekilde tanısabilirsiniz, ama size önerim öyle bir şekilde tanısın ki öncelikle egosuna biraz darbe vurun. Dalga geçercesine bir tanışma şekli iyidir şöyle yapabilirsiniz mesela ” Biraz daha güzel olsaydın seninle çıkmayı düşünebilirdim.” buna alacağınız tepki ” ayy salaaaaaaaaaaak” olacaktır fakat bu kalbinizi kırmasın, kıza bel altı vurduk ve böyle kızlara bel altı vuran pek kişi yoktur. Daha sonra ilk kızımıza yaptıgımız gibi ortak arkadaşlardan biri aracılığıyla kendisiyle bir merhaba merhaba olayı yapılır, adınızı öğrenmesi sağlanılır ki zaten siz varlık olarak ondan 1-0 öndesinizdir.
Bu kızımıza kardeşim, kanka filan demek işe yaramaz zaten öyle şeylere pek değer vermez, en değerli olan şey kendi olduğu için ona kendinden daha değerli bir varlık olduğumuzu göstermemiz lazım. Bunun için en güzel sanatlardan biri olan mübalağa sanatını kullanıyoruz, yani olayları abartıyoruz. Şu şekilde, diyelimki arkadaşlarınızda tavuk dönercidesiniz, kıza mesaj atıyorsunuz nasılsın napıyorsun diye, o size aynı soruyu sordugunda cevabınız tavuk dönercideyiz olmamalı” MidPointte arkadaşlarla yemek yiyoruz canım, sen de gel istersen görüşürüz ” diyeceksiniz, diyelim ki babanızla birlikte geziyorsunuz şehir turu falan atıyorsunuz, aynı sorular cereyan ettiğinde, ” arabamla şehrin keyfini çıkartmaya çalışıyorum, yaşanmıyor bu şehirde gideceğim buralardan bunaldım” diyeceksiniz … Aileniz tarafından anlaşılmadığınızı çok çok çok sevildiğinizi herkes tarafından aşırı ilgiye maruz kaldığınızı, binlerce kız arkadaşınız oldugunu fakat hiçbirinin umrunuzda olmadını söylüyorsunuz.
Bu vurdumduymaz, kimseyi umursamayan tavırlarınıza tav olacaktır, çünkü bu prensescikler her kadın gibi güçlü bir erkek arar ya da kendinden çok daha değerlisini, ve ona ondan daha değerli olduğunuzu gösterdiğinizde şişirilme bir prensese sahip olacaksınız.

Size bol memeli, duygu ve kültür adına hiç bir şey barındırmayan sadece sorun içeren ilişkiler dilerim.

Önemli Uyarı: Sevgili Hemcinslerim ve değerli kadınlar, hepimiz dünya üzerinde yaşamaya çalışan canlılarız. her şey am göt meme ve yarrak dörtlüsünden ibaret değil. Tabi bunların güzel şeyler olmadığını söylemiyorum ama bunlar mutluluk için yeterli şeyler değil. Bir sevgilinizle birlikte olduktan sonra onunla iki kelam edememenin klasik müzikten, şaraptan, tarihten siyasetten, sinemadan konuşamanın acı bir şey olduğunu bilmiyor olabilirsiniz, lakin bu çok acı bir şeydir.
Sevgilinizi alıp evinizin kahve köşesinde saatlerce muhabbet etmek bir kitap bir karakter, bir olay hakkında tartışmak zevkli bir şeydir. Tabi bunun için kültür birikimine ihtiyaç vardır, sakalını, bıyığını kesmeyen, kollarındaki bacaklarındaki kılları almayıp kendine ” ben kadınım” diyebilen canlıların kitap okumasını ya da araştırmasını beklemiyorum da, benimki yine de bir hayal.

Yazının 2. Bölümünde görüşmek üzre canlarım…

“30/05/2011”

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.